De online wereld ontwikkeld zich in razendsnel tempo. Het is belangrijk om bij te blijven met de laatste innovaties. Denk aan gamification of het gebruik van GPT.
Let’s play a game! Niet omdat we dat ‘gewoon’ leuk vinden. Nee, omdat we daarmee op een effectieve manier je database verrijken en/of nieuwe klanten trekken. Met gamification – zoals dat heet – maak je gebruik van spelelementen om potentiële klanten te motiveren, een handeling uit te voeren. Zoals het achterlaten van gegevens. Wij weten precies hoe we dit spel moeten spelen.
Mensen hebben de behoefte om te presteren, zijn nieuwsgierig en competitief. Met gamification maak je daar dankbaar gebruik van. Want met een game vervul je die behoefte. Denk aan een online kraskaart, een kennistest of een persoonlijkheidstest. En, om daadwerkelijk deel te nemen of om de uitslag van het spel te zien, dient de gebruiker gegevens achter te laten. Klinkt simpel. Maar het ontwikkelen van een passende game gaat niet over één nacht ijs. Het vraagt onderzoek, creativiteit en technische kennis. Voor ons als specialisten is dat gesneden koek. Wij weten precies hoe we jouw organisatie naar een nieuw level brengen en meer leads kunnen genereren.